anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Delen Geplaatst: 3 november 2005 Vanmiddag heb ik een externe harde schijf gekocht. een harde schijf, en een behuizing om hem in te stoppen. schijf heb ik in de behuizing gestopt, alles vastgezet, kabeltjes op zijn plek. vervolgens sluit ik het hele zwikkie op mijn pc aan. usb kabel en stroomkabel in het stopcontact. pc opgestart en de pc zegt dat er nieuwe hardware gevonden is. als ik daarna in windows verkenner kijk, vind ik nergens die schijf terug, die zou toch als verwisselbare schijf oid vermeld moeten zijn. de stuurprogramma's werken wel zegt windows... wat klopt er niet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=138967 hmm, zopu ik dat ding soms eerst even in pc moeten vastschroefen, partities, formatteren en dan nog eens proberen met de USB kabel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 Al in schijfbeheer gekeken? Heb ook wel eens gehoord, dat het in sommige gevallen niet mogelijk is een dergelijke schijf te partitioneren. Dan even inbouwen in je pc, daar partitioneren en formatteren, dan weer in de externe behuizing zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 Wat ook wonderen doet is een tooltje downloaden van de fabrikant van de harde schijf, die de fabriekspartitie er weer terug op zet, speciaal voor USB externe harde schijven. Wil je nog een 'icoontje zien in explorer" zet die 'm d'r ook nog even op voor je. Western Digital heeft zo'n tooltje, "WD FAT32 formatter" Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen