anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Delen Geplaatst: 3 november 2005 Hallo, Na een nieuwe installatie Win XP Prof valt regelmating internet uit en krijg ik en schermpje om opnieuw op te starten. Bekabeld netwerkje 3 computers. Router Robotics breedband ASDL / Modem Alcatel Speed touche Home. Kent iemand een oplossing ? Zou een reset modem een opplossing zijn ? MVG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 Een reset kan de oplossing zijn, maar toch eerst de nieuwste drivers van de netwerkkaart installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 De rest van de PC's heeft op dat moment wel internet ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 Heb je XP PROF met sp2 ? Was er niet ooit 's in het begin dat 'blaster' ding wat een rpc-attack deed en dat je dat schermpje kreeg van 30 seconden en dan wordt systeem afgesloten... denk ook maar wat. En anders als je via Ethernet naar je kabelmodem loopt, zie ik niet in waarom een modem jouw pc kan laten rebooten. Heb je USB dan wellicht... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 Ik zit idd ook aan een virus te denken. Je moet opnieuw opstarten, wat voor melding krijg je dan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen