anoniem Geplaatst: 2 november 2005 Delen Geplaatst: 2 november 2005 hallo allemaal, voor school moet ik een project maken om de faxen te vervangen en te faxen via de pc. nu weet ik niet precies hoe dit alles werkt. ik wil gebruik gaan maken van een faxserver. is het voldoende om bijv. winfax pro aan te schaffen en die vervolgens op de server te installeren (die is verbonden met een telefoonlijn) . en op de clients dan ook de software te installeren. kan iemand mij tips geven e.d alvast bedankt, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2005 iemand :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 Eerst proberen zelf het "zware werk" te doen! Een rondje Google op "Windows fax server" en "freeware Windows fax server" levert meer dan 3 miljoen hits op, nou beweer ik niet dat je die allemaal moet bekijken maar het moet kan niet zo moeilijk zijn om daar iets van je gading te vinden. Freeware, niet te dure shareware of demo's met wat beperkingen, ik heb van alles gezien. Dus even zoeken en veel succes met je project :wink: Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2005 ik heb daar op gezocht maar ik kan eigelijk nergens een goede tut. vinden waar de werking van een faxserver staat . bijv installeer ik gewoon server software op de servers en maak ik dan verbinding met de clients naar de server toe, ik ben eigenlijk meer opzoek naar wat preciezere uitleg dan alleen de software. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen