anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 Hallo, ik heb een klein maar irritant probleempje: na een nieuwe processor wordt mijn toetsenbord (het meest simpele dat er is, met een gewone aansluiting) eerst niet herkend. Als ik hem dan via het config-scherm uitzet en vervolgens weer aanzet is er niks meer aan de hand?! Iemand enig idee?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 reset je bios Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Eeeh, hoe bedoel je?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Meestal kan je met een jumpertje op je moederbord je bios data resetten. Misschien kan dat helpen, hoewel het een vreemd probleem is. In de handleiding van je moederbord staat hoe je hem kan resetten. Daarna moet je in de bios setup wel weer alles instellen. Ik dacht eerst aan een kapotte ps/2 poort, maar dan zou die het in windows lijkt het me niet moeten doen na uit en inschakelen. Ik neem aan dat het ps/2 is? Zo'n klein, rond stekkertje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2005 Klopt! OK, ik zal een poging wagen.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen