Ga naar inhoud

usb stick zonder bestands systeem

Aanbevolen berichten

ik heb een usb stick maar sinds kort geeft deze geen reacite meer www.matthijsvd.nl/usb/ voor een screen shot je kan daar ook zien dan deze us stick geen bestands systeen heeft. daar door komt het volgens mij dat hij het niet meer doen. is het mogenlijk om er voor te zorgen dat het bestandssysteem gewoon weer fat 32 word? ik hoop dat iemand een idee heeft
Link naar reactie
[quote:39a99521e3="matthijsvdr"]nog even goed lezen het is een usb memory stick[/quote:39a99521e3]Dus? Daar zijn ook partities op aan te maken. Maar wat ik hier bij mijn eigen stick zie is dat dat alleen met het tooltje van de fabrikant te doen is. Overigens staat mij stick wel in schijfbeheer en kan ik daar ook formatteren. De partitie verwijderen kan ik niet, maar mogelijk kan je er nu wel 1 aanmaken als die er niet meer is. Lukt het in schijfbeheer ook niet om te formatteren, dan kan je als laatste kans nog het tooltje van de fabrikant gebruiken, of idd mss die recovery software. Anders kan je de stick wel afschrijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...