anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 heb met mijn pc onboard sound een headset op aangesloten. en via de usb een webcam en de webcam heeft ook een mic en heb nog een audigy er in en daar heb ik normale speakers op maar die geeft zover ik weet geen problemen maar voor de herinstall deed mijn headset het niet. en de webcam wel en nu na de herinstall van mijn pc doet mijn webcam het niet en de headset wel?? weet iemand waarom dit zo is alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 drivers webcam geinstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Bedoel je dat de hele webcam niet werkt of alleen de microfoon op de webcam niet? In het onderdeel Geluiden en audioapparaten in het Configuratiescherm kun je bij tabblad Spraak opgeven welk apparaat je wilt gebruiken als microfoon. Wil je de headset gebruiken dan moet je de geluidskaart selecteren en anders de webcam. [i:c9aabf1340][/i:c9aabf1340] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2005 tuurlijk heb ik de drivers van de webcam geinstalleerd maar werkt niet vanwege het microfoon conflict. hij weigerd het gewoon te doen. in principe zou alles moeten werken??? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen