anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Hallo, Als ik de pc aanzet beginnen de ventilators te draaien, ik hoor de harde schijf wel.Maar er gebeurt op het beeldscherm niks...Heb al ander geheugen en harde schijf geprobeerd..maar niks...zou het kunnen zijn dat de voeding stuk is...De pc is van een kennis....het begon met dat het heel lang duurde voor de pc opstarte..maar als dat eenmaal gebeurt was deed hij het verder wel...maar nu dus niks meer... Intruder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Beste Intruder, De voeding is niet kapot. Anders liepen de ventilatoren niet. Probeer eens een andere videokaart, als je een reserve exemplaar hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2005 draaiende verntilatoren geven nig niet aan dat de voeding stuk is. had laatst iets soortgelijks, en zelfs het mobo-ledje brandde. andere voeding erop en leed geleden. als je zeker weet dat de hd wél gestart wordt lijkt een check op de videokaart inderdaad de eerste actie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik hoor de harde schijf wel lopen, maar de lade van de cd-rom gaat ook niet open..... ik zal hem vanmiddag eerst eens proberen met een andere videokaart ......wordt vervolgt........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2005 Probeer eerst eens zao kaal mogelijk op te starten, dus alleen mobo, mem, cpu, videokaart en voeding. Alle randapperatuur afkoppelen. Werkt dat ook niet, dan moet je een voor een de onderdelen even omwisselen met een ander onderdeel en kijken of het dan wel werkt. Videokaart is dan idd een goed begin, net als de voeding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2005 De voeding was inderdaad stuk..... gr, Intruder Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen