Ga naar inhoud

Harde schijf stuk?

Aanbevolen berichten

beste mensen, sinds kort als ik mijn pc aan zet dan start ie tot het begin scherm van xp op en hertstart dan weer. Het begon met het soms opnieuw opstarten in windows, dit werds steeds erger. Nu kom ik dus niet eens In windows :( mijn theorie is dat het aan de hardeschijf ligt. Klopt deze gedachten gang, of hebben jullie andere iedeen?alvast bedankt voor de reactie! groetjes, robert
Link naar reactie
staat niet echt belanrijke data op gelukkig, was internet pceetje. heb in ieder geval andere voeding geprobeert, andere hardeschijf en ander geheugen. blijft hetzelfde probleem. in detail: heb andere schijf met win2000 erop geprobeert (in veilige modus, staan verkeerde drivers op namelijk). heb geen processor die ik kan proberen.. zou het echt daaraan kunnen liggen? miscchien het mobo? hellp!
Link naar reactie
Dat ie telkens herstart komt omdat windows tijdens het starten een fout maakt, blauw scherm geeft en na de geheugendump automatisch herstart. Je hebt dus een windows installatie die ergens iets fout heeft. Windows aan de gang krijgen kan met een schijfcontrole soms al lukken, of door een herstelinstallatie. De oorzaak van de fout kan puur toeval zijn, maar ook bijvoorbeeld een brakke hdd of brak geheugen. Test die dingen dus zsm nadat windows weer draait.
Link naar reactie
je weet die condesatoren (toch?) naast de processor socket? die stonden bol.. dus ik dacht: vervangen dat moederboord. en idd hij doet het weer! kom ik trouwens bij mijn volgende vraag: Ik heb een moederboord van Acorp. tevens is dit het enige wat ik van dit moederboord weet, en om drivers ervoor te downloaden heb ik wat meer dan die info nodig.. iemand sugesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...