anoniem Geplaatst: 25 oktober 2005 Delen Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik heb een simpele flatbed scanner van Medion. Dat ding heb ik nooit gebruikt. Nu blijkt bij scannen van kleuren beelden, dat er naast elkaar op de pagina allemaal vel verlichte vertikale lichtstrepen in de scan komen te staan. Met zwart/wit en OCR lezen gaat alles goed. Weet iemand waardoor dit probleem veroorzaakt wordt en hoe ik dat zelf kan oplossen. De garantie zal ondanks het niet eerder gebruikt zijn van de scanner, verlopen zijn..... Lijkt me leuk om het euvel zelf te repareren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2005 maak de scan plaat eens schoon (stof). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 De scanner is schoongemaakt: glasplaat, klep en de binnenkant. Geen foutmeldingen of storingen, alleen bij het scannen in kleur grote witte strepen vertikaal in het beeld en dus ook de afdruk. Ik ga er vanuit dat er iets in de scanner niet in orde is. Enig idee waardoor dit probleem veroorzaakt kan worden? Tips welkom. Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 de leeschip is aan zijn eind? heb ik ook gehad vele kleuren fout ongelijk gevormde strepen kleuren volledig fout begon met dwars op de leesrichting van witte strepen bij mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 [quote:55742fd4dc="sjouwer"]de leeschip is aan zijn eind? heb ik ook gehad vele kleuren fout ongelijk gevormde strepen kleuren volledig fout begon met dwars op de leesrichting van witte strepen bij mij[/quote:55742fd4dc] of stof op de lamp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen