anoniem Geplaatst: 21 oktober 2005 Delen Geplaatst: 21 oktober 2005 De HD van mijn laptop doet al een tijdje raar. Zeer traag en is niet meer te defragmenteren. Eerst gedacht dat het een virus of spyware was. Maar dat was het niet. Toen het programma HD Tune gedraait. En de conclussie is dat hij zo snel mogelijk vervangen moet worden. De schijf is een Hitachi DK23DA-30in een Jewel notebook met een processor van 2 GHz. Van af het begin is de schijf nogal warm geweest. En nog steeds. Wat is een goede vervanger van deze HD. Met de minste warmte problemen en een grootte van 40 GHz. De laptop wordt niet gebruikt voor zware toepassingen. Wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2005 Volgens mij zou iedere willeurige 2,5 inch schijf moeten passen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2005 Dat is maar beperkt waar...... Er zijn 2,5" schijven van verschillende bouwhoogte (en ook kwa aansluiting, maar dat zal duidelijk zijn) let daar dus wel op! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2005 Kijk eens bij www.alternate.nl , zij hebben een aardig assortiment 2,5" harde schijven, ook Hitachi. Als het budget het toelaat, kun je een 7200 toeren exemplaar van Hitachi overwegen, lekker vlot: bedenk dat een harde schijf qua prestaties traag is t.o.v. de andere pc onderdelen, koop dus zo mogelijk de snelst mogelijke. Trouwens, overweeg ook kopen bij www.informatique.nl : 3 jaar garantie t.o.v. 2 jaar bij Alternate. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2005 [quote:c43ddacbef="micky.g"]Dat is maar beperkt waar...... Er zijn 2,5" schijven van verschillende bouwhoogte (en ook kwa aansluiting, maar dat zal duidelijk zijn) let daar dus wel op![/quote:c43ddacbef] aansluiting maakt niet uit, want je moet de converter van de oude hdd eruit halen en aan de nieuwe hdd aansluiten. 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen