Ga naar inhoud

Kaartlezer verdwijnt na gebruik

Aanbevolen berichten

Hallo, recent een nieuwe PC in gebruik genomen. Door MyCom is een PC samengesteld op mijn keuzes. Er zit een APacer kaartlezer in (incl USB aansluiting) Als ik een CF-card er in steek of de USB-poort gebruik voor mijn PhotoBox (40Gig HD voor opslag digitale foto's), welke dan wordt gelezen als een extra harde schijf, dan worden deze prima ingelezen, kan ik de foto's bekijken, editen en copy/paste. Maar als die kaarten verwijder dan verdwijnen ook die Drives van mijn "Deze Computer" overzicht; maw ik kan niet 2x achter elkaar een CF-card bekijken zonder de PC (helemaal uit en weer aan, WinXP opnieuw opstarten is niet voldoende) te herstarten... En dat is knap lastig! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Dank alvast.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Blijkt toch niet te helpen... Ik voer keurig de instructies uit en wacht todat ik de opmerking krijg dat ik de kaart veilig kan verwijderen, maar wanneer ik dan de CF-card uit drive G: verwijder verdwijnen toch alle drives die op de APacer cardreader zitten. En dat is natuurlijk bizar als ik met een aantal CF-cards zit: dan moet ik elke keer mijn PC uitzetten en opstarten (windows herstarten is niet voldoende). Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.
Link naar reactie
Tja, dit weekend ga ik voor 3 weken op vakantie en kom ik terug met x-aantal CF-cards; en dan nog voorleggen bij MyCom... Zie ik niet zo zitten. Daarbij komt dat ik iemand hierover sprak en deze bleek dit ook te hebben; dus toch WinXP verschijnsel? Denk dat ik de installatie CD nog maar eens gebruik en kijk of dat een oplossing is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...