anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Sorry misschien weer een domme pc noob vraag: Opeens deed net mijn draadloze muis het niet meer. Ik heb de batterijen pas een maand erin zitten denk ik, maar wel veel gebruikt. Is het normaal dat die dingen zo snel leeg zijn? Dan kan ik misschien beter een muis kopen met laadstation, want op deze manier vreet het batterijen haha. Maar ik heb er nieuwe in gedaan. Maar ik vind het "lampje" aan de onderkant van de muis wat raar branden. Is het normaal dat die flikkert en niet contstant brand? Nu brand hij soms fel en dan weer niet fel. Als ik muis op til lijkt het alsof hij zich uitschakeld, want als ik er naar kijk is hij ook uit. Zover ik nu kan oordelen doet de muis het wel normaal. Het betreft een Medion Logitech muis en hier zitten AA Duracell Ultra M3 batterijen 1.5 in! Die wat nu net op zijn waren GP Ultra AA 1.5. Dus qua sterkte moet het goed zijn denk ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Pas een maand :roll: :roll: :roll: , das geloof ik heel normaal... weet niet zeker, omdat ik geen draadloze muis heb, maar een maand lijkt me tamelijk veel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 een maand is heel normaal hoor :roll: Zal gewoon een setje oplaadbare batterijen kopen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik haal zo'n twee maanden met een microsoft draadloze muis. Ik gebruik de muis denk ik zo'n twee uur per dag. Batterijen zijn van de ikea... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 'k heb een Logitech draadloos en vergeleken met een typhoon (ooit gekocht in de Lidl) doet deze het opmerkelijk lànger met batterijen dan die Typhoon. Van het lampje kan ik niks zeggen, de mijne heeft er dus geen (is er trouwens eentje met een balletje) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Kheb er hier een van de Aldi. Een Medion. Ik weet niet precies hoelang deze meegaat, aangezien ik de muis elke keer weer in de lader doe als ik de pc afsluit, maar als ik dit niet doe gaat deze ongeveer 1 tot 1,5 week mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Inmiddels paar uur later, de muis doet het gewoon dus zal wel in orde zijn neem ik aan. En ik ga inderdaad oplaadbare batterijen kopen als deze batterijen op zijn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Dat het lampje soms feller brandt is normaal. Hij gaat harder branden op het moment dat hij bewegingen detecteerd, hierdoor blijft hij nauwkeuriger, terwijl hij stroom bespaart als je niet muist. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Koop er gewoon een met staart :P Heb je geen ellende met die batterijen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 of koop een goede met een accu, MX1000 bivoorbeeld, echt een topmuisje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Die van ons is met een paar 1300 mA batterijen na 2 weken intensief gebruik altijd leeg. Dus daarom koop je oplaadbare NiMH batterijen (zonder geheugeneffect). En dat knipperende licht is heel normaal. Knippert altijd een beetje raar, maar da's normaal. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2007 Heb je meerdere pc's in gebruik waarbij twee draadloze muizen elkaar storen ? Dit is bij mij het geval met een Logitech en een Microsoft muis en nu ook met twee logitech muizen. :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 mmm... je haalt hier wel een topic van 15 oktober 2005 op... is wel wat laat hé? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 lol, zeker aangezien er best kans is dat hij alang een andere muis heeft ofzo... necropost alert! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2007 Tjsa jongens, dit is echt niet de bedoeling... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen