anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Heeft iemand ervaring met een bios update van een Dell Latitude C500 op een Dell Inspiron 3800? Ik heb een Latitude C/Port II APR dockingstation, alléén kan de Inspiron niet met dit dockingstation omgaan (no support, bios melding). De Latitude C500 heeft dezelfde hardware, dus dacht ik als ik de bios van de Latitude op de Inspirion installeer zou ik het dockingstation moeten kunnen gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Geen ervaring mee, maar ik zou het niet durven. Als ze toch verschillend blijken te zijn in de hardware kan het zo zijn dat je Dell helemaal niet meer opstart. Een andere (verkeerde) bios flashen is linke soep! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Dell, Compaq, HP, IBM, zou het niet wagen, tenij je een nieuwe pc wil kopen. Brainwave:Vraag het aan de support afdeling van Dell. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 heb een keer het bios van een Chaintech 6ltm in een Chaintech 6ltm2 geflashed, startte niet meer op --> zou het niet doen. Welke mobos zitten erin? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen