anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik ben al ongeveer een maand op het internet aan het zoek naar een nieuwe computer. Het probleem is een beetje dat ik weinig verstand heb van hardware en er dus niet echt uit kan komen. Mijn vraag is dus of iemand misschien een tip heeft voor mij of toevallig nog ergens een goed aanbod heeft gezien. De eisen zijn dat de prijs rond de 1000 euro moet liggen en dat ik er spellen op kan spelen zoals half life 2 enz. en het liefst een notebook maar een desktop zou ook goed zijn. Alvast bedankt en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. (ook tips waar ik bijv. op zou moeten letten zijn welkom) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Nieuw of 2de hands? Ik heb anders nog een acer laptop in de aanbieding, waarop bf bf 2 prima draaid (9700 64 mb / 512 ddr / 80gb / 15.4 scherm / dvd brander etc). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Hoe oud is uw laptop dan want ik zoek eigenlijk wel een nieuwe want ik wil er wel garantie op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Hij is eind oktober 2004 aangeschaft, hoe de garantie is weet ik niet uit mijn hoofd, daar zou ik de bon voor op moeten zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Stuurt u anders een e-mail met de specs een keer naar tom_my_13@hotmail.com. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Als er nog anderen mensen zijn die mij willen/kunnen helpen helpen lees ik dat graag :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 [quote:b7c281670e="Tom_my"]De eisen zijn dat de prijs rond de 1000 euro moet liggen en dat ik er spellen op kan spelen zoals half life 2 enz. en het liefst een notebook maar een desktop zou ook goed zijn.[/quote:b7c281670e]Is 1000 euro voor een desktop excl. of incl. randapparatuur zoals een monitor, speakerset, tobo+muis, etc.? Laptops zijn niet echt geschikt voor games, tenzij je eisen wat betreft de graphics niet zo hoog liggen. Verder kleven er nog meer nadelen aan een laptop, wat je ook kunt nalezen in dit topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=151118 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen