anoniem Geplaatst: 14 november 2005 Delen Geplaatst: 14 november 2005 Ik heb een vraag over gegevensoverdracht. Ik heb op een laptop een aantal films staan die ik op mijn pc wil hebben. Het probleem is dat de laptop alleen een cd-brander heeft en de films meer dan 1 GB zijn. Kan ik de laptop verbinden met de pc om de films over te zetten? Zo ja, opp welke manier. Zo niet, op welke andere manier is de overdracht toch mogelijk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2005 heeft je laptop geen ethernet aansluiting ?? als ie dat heeft kun je bv een klein netwerkje opzetten en de twee pc's verbinden via een ethernet kabeltje. Als je XP staan hebt is dit heel eenvoudig, gewoon even kijken bij netwerken en alles wijst zichzelf wel uit, dan kun je heel snel je films overplaatsen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2005 Als je slechts 2 PCs koppeld, moet je wel een zgn crosscable kopen bij de computerboer. Als je de beschikking over een hub of switch hebt kun je UTP straigt kabels gebruike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2005 Een USB interlink kabel is wellicht ook een oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2005 Ik begrijp hieruit dat ik dus niet gewoon pc en laptop met elkaar kan verbinden met een ethernetkabel om de data over te zetten, maar ik heb dus een speciale kabel nodig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2005 Als je een direte verbinding wilt maken heb idd een crosskabel nodig. heb je een hub of router dan 2 straight kabels Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2005 @feike: lees je de antwoorden nou niet, of begrijp je ze niet? Want er staat toch duidelijk dat je zowel via ethernet als usb rechtstreeks een verbinding kunt maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen