anoniem Geplaatst: 12 oktober 2005 Delen Geplaatst: 12 oktober 2005 Ik heb sinds maart 2004 de 512 MB Intuix DOK+ docking. Ik gebruik deze in een USB 1.0 aansluitng van een computer met Windows XP HE, SP2. (volgens de opgave op de doos was dit ook mogelijk) Ik wilde er een (1.4 MB) programma opzetten om mee te nemen, maar kreeg te zien dat er te weinig ruimte voor was. Disk is vol! Omdat dit onmogelijk is, heb ik hem geformatteerd op de site www.diskonkey.com gekeken of er een nieuwe driver is, maar die is niet nodig bij Windows XP, zag ik. Ik heb van alles geprobeerd, formatteren van de key, een andere USB-poort proberen en wat belangrijk is: de Windows XP probleemoplosser gezet op deze hardware. Alles werkt correct. Probleem zit dus niet in besturingssysteem, noch in de usb-aansluiting. Ook de controller is in orde. Maar.....nu komt het: de nieuwe My key geeft aan: 4.97 MB en 4.96 free. Ga je met de muiswijzer staan op het icoontje van de sleutel naast het kruisje, dan verschijnt in beeld: 497 MB. Dat is toch vreemd! Ik heb zoveel vrije ruimte, maar kan niets op de key plaatsen. De komma staat gewoon verkeerd! Graag een antwoord op dit probleem. Is de sleutel kapot? Met vriendelijke groeten, John Daniëls jam.daniels@hccnet.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2005 draai eens een scandisk op je key. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2005 [quote:78bcaf0720="Bosje"]draai eens een scandisk op je key.[/quote:78bcaf0720] Dnak voor je suggestie: Ik heb Scandisk gedraaid: resultaat: voor tyoe verwissekbare schijf (station G): (blauw) gebruikt: 4.00 kb, beschikbaar (rose) hele oppervlakte bijna in statistiek: 4.97 MB, capaciteit: 4.97 MB. Nog steeds staat de komma verkeerd: moet zijn 497 of eigenlijk 512 min 4 kb. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen