Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als ik de game bf2 speel dan heb ik soms dat het wat schokt. Het lijkt of je lag hebt maar de ping is dan b.v 30 en na 5 sec schokken is het weer over. In een slecht geval lig je dan met je heli in een flat of zo maar ok. Ik hoor dan meestal een paar keer een tik uit mijn pc komen net alsof iets op zijn max loopt en iets te langzaam is. Ik denk dat het mijn cpu is of hd. Maar denk de hd. In theorie kan het: +lag zijn. +te langzame cpu: is p4 3.4 a 3.8ghz stabiel. dus dat niet. +geheugen: is 1gb dus moet voldoende zijn al kan de game soms meer willen +vga: 6800gt ver over ultra snelheid. en speel op 1024 dus dat zeker niet. +voeding:550w en hij blijft stabiel dus denk ik niet. +hd Maxtor 7200rpm 8mbbuffer 80gb Door dat ik een tik hoor terwijl de game schokt denk ik dat mijn hd niet snel genoeg is. Zou dat kunnen? Ik draai niks op de achtergrond op een scanner na, systeem is schoon. Iemand weleens zoiets gehad? Game werkt verder perfeckt alleen soms krijg ik het, samen met die tikken. Verder geen problemen met de hd. Zal nog is defragmenteren enzo. Toch zou het daar niet aan moeten liggen.
Link naar reactie
Mijn Maxtor IDE 120 GB maakte vroeger ook wel eens een TIK, dan crashte de computer wel, de tik klonk alsof de disc aanliep:S, ik kreeg dan een FREEZE en kon rebooten, sinds ik over ben gegaan op WD heb ik dit nooit meer gehad, ik heb dit probleem bij 2 Maxtors gehad, achter elkaar, in de zelfde maand (misschien slechte levering) Sander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...