anoniem Geplaatst: 10 oktober 2005 Delen Geplaatst: 10 oktober 2005 wanneer ik enige tijd mijn comp. gebruikt heb,, lukt het niet meer om opnieuw op te starten,, De computer blijft wel aan maar het beeldscherm valt uit,, zal ie te warm zijn ofzo? iemand enig idee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2005 Gebeurt dit tijdens spelletjes spelen? Kijk eens in de log files van Windows. Onder "Administrative Tools". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2005 dit gebeurt ook wel op momenten dat ik geen spel ana het spelen ben,, bijv. nadat ik iets geinstalleerd heb en de computer opnieuw moet opstarten zodat de nieuwe instellingen effectief worden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Hij valt dus niet zomaar uit, maar vertikt gewoon om te rebooten als dat hem opgedragen wordt? Als hij nog koud is werkt het wel? Lijkt me dan iig een hardware probleem. Ik kan niet veel anders bedenken dan alles eens te controleren, worden cpu, moederbord en gpu niet te warm? Condensatoren op het moederbord zijn ok? Voeding misschien te heet of brak? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen