Ga naar inhoud

Voeding Stuk?

Aanbevolen berichten

Ik had als probleem dat mijn PC niet wilde herstarten als ik hem uitschakelde. Na een tijdje (10 minuten) ging het wel. Omdat een vriend mij vertelde dat dit op een defecte voeding wees, voeding vervangen en alles ging vlekkenloos. Helaas maakte deze nogal veel geluid, waaop ik deze op zijn beurt verving door een NIEUW, geruislozer exemplaar. En, helaas, terug bij af. Als ik hem uitschakel moet ik weer (nu ongeveer 20 minuten) wachten en dan start hij weer op (met het bekende piepje) over de systeemluidspreker. Langzamerhand denk dat het niet aan de voeding ligt, maar ergens anders aan. Kan iemand mij een mogelijke oorzaak geven? Alvast bedankt voor de moeite, Hans
Link naar reactie
[quote:b99a9eda2c="Sander_e_s"]@ plextor Met een andere voeding deed ie het wel. @TS Ik weet niet wat voor sys je hebt maar als je nieuwe te zwak kan je idd spontane reboots krijgen. Dus wat is je sys in grote lijnen? (cpu, moederbord, videokaart)[/quote:b99a9eda2c] En minstends zo belangrijk: wat is je voeding(de nieuwe)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...