Ga naar inhoud

Keuze printer/scanner combi

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een printer/scanner combi kopen. Geen fax. Max 120 euro, maar ik heb al gezien dat het veeel goedkoper kan. Ik print niet veel. Ik hoef geen card reader of picture bridge (usb poort voor bijvoorbeeld een digitale camera) want ik bewerk mijn foto's toch eerst voordat ik ze zou willen afdrukken (ik ben nl absoluut geen topfotograaf :lol: ), maar ik wil natuurlijk wel af en toe mooie kwaliteit kunnen printen op fotopapier. Op het oog heb ik bijvoorbeeld de HP PSC 1215 of 1315 of van Canon de MP110 of MP130. Oja printsnelheid vind ik ook niet zo belangrijk, scansnelheid des te meer, want dat doe ik wel vaak achter elkaar (itt printen). Een klein formaat met geen uitstekende papierinvoer-schotten heeft toch ook wel de voorkeur. Heeft iemand misschien een andere suggestie (er zijn zoveel merken en modellen!), of ervaring met een van bovenstaande apparaten? Heeft iemand misschien een goede motivatie om voor een van de merken te kiezen, bijvoorbeeld vanwege de kosten van de cartridges, of weet ik waarom? Alle advies is welkom.
Link naar reactie
Ja dat gaat goed met die HEMA. Dat doe ik ook altijd. Via internet. Werkt perfect! Daarom was ik ook niet van plan veel te printen met het apparaat... Maar als ik nou bijvoorbeeld een pasfoto of zo wil afdrukken of iets anders wat niet een standaard foto-formaat is? Ik vroeg me gewoon af of er grote verschillen zijn tussen de bepaalde merken printers wat betreft printkwaliteit en printkosten (cartridges en zo). Is het bv handiger cq goedkoper om gescheiden kleurpatronen te hebben... Dat soort dingen...
Link naar reactie
[quote:293321bcf4="Buur"]Ja dat gaat goed met die HEMA. Dat doe ik ook altijd. Via internet. Werkt perfect! Daarom was ik ook niet van plan veel te printen met het apparaat... Maar als ik nou bijvoorbeeld een pasfoto of zo wil afdrukken of iets anders wat niet een standaard foto-formaat is? Ik vroeg me gewoon af of er grote verschillen zijn tussen de bepaalde merken printers wat betreft printkwaliteit en printkosten (cartridges en zo). Is het bv handiger cq goedkoper om gescheiden kleurpatronen te hebben... Dat soort dingen...[/quote:293321bcf4] dan moet je eens kijken op . www.kieskeurig.nl. daar staat heel veel info op .
Link naar reactie
Mmm dat zijn reviews van mensen die zo'n ding net een uurtje in bezit hebben of zo. Ja dan zou ik ook in een euforische stemming zijn als het tenminste in 1x werkt en je het vergelijkt met je vorige printer (die vanzelfsprekend een stuk slechter is). Nogal wiedes dat alles goed gewaardeerd staat. En ook veel berichten die elkaar tegenspreken. Ik vind het maar tamelijk waardeloos hoor, die site. Is er niet ergens een mooie vergelijkende test te vinden? Ik vind alleen maar testen van de losse apparaten, en dan is telkens maar de vraag of het niet een gesponsord artikel is...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...