anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 Hoi iedereen, Ik heb een probleem met ene 40 gb harde schijf. De computer van een neefje van mij waarin hij zit is gevallen van zijn bureau. Ik heb nu de harde schijf eventjes als slave in mijn computer zitten en hij wordt maar herkend als een 2 gb harde schijf. Nu heb ik Partion Magic 8.0 draaien en die geeft ook aan dat er voor 38 gb bad is. Is dit nog te redden? Ik probeer het te formateren en krijg de volgende foutmelding in Partion Magic: Error #4 Bad argument/ parameter Als ik de schijf wil fdisken lukt ook niet. Is hij dood? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 Controlleer de schijf eens met het diagnose programmatje van de fabrikant. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 Hoi jbs, bedankt voor je snelle reactie. Zal eens kijken op de site van de fabrikant. Als ik het productnummer invul bij de fabrikant van de harde schijf NEC in dit geval, dan vind hij niets. Hier heb ik gekeken: http://www.nec.com/index.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 Is de disc van NEC, of is het een NEC pc met waarschijnlijk een Seagate disc? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 Hoi Sander1337, Het is een Packard Bell PC met een NEC hardeschijf erin. Heb ook al gezocht op de Packard Bell site en daar ook niet kunnen vinden. model DTLA-307030 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 googlend lijkt het een ibm te zijn waarvoor ibm de test van hitachi adviseert. hier te halen: http://www.hgst.com/warranty/jsp/arma22h.jsp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 Hoi derkdejong, Bedankt voor je uitleg en de link. Zal het zo eens gaan proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 hoi iedereen, De test zal iets langer op zich laten wachten dan normaal. Maar mijn eigen werk computer is zojuist gecrashed. Ga dus eerst mijn eigen computer alles redden wat bestanden betreft en daarna opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen