anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 heb een pc verbonden met utp naar modem en van daaruit naar router Belkin(Pre N Router),tevens een laptop draadloos verbonden via router met Belkin netwerkkaart.Ben bezig om netwerk te maken en volg de Xp instructies daarvoor,ook inmiddels schijven gedeeld(handje eronder). Wil nu de printer die op de pc is aangesloten delen.Heb deze printer gedeeld,maar het lukt dus niet. Moet ik de installatiecd-rom van printer ook op laptop installeren?heb via zoeken op dit forum al wat gelezen over mijn probleem,maar kom niet verder. Pc Xp Pro,laptop Xp home Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 de netwerk volgarde is internet -- modem -- router / switch -- computers je moet op de computers die niet direct aan de printer zit een netwerk printer installeren hierbij heb je de installatie cd of diskette nodig Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 allereerst:wat een snel antwoord!! Bedoelt U dat ik de installatie cd van de Lexmark printer op de laptop moet installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 in meerdere topics wordt gesproken over het tabblad security bij eigenschappen van de printer. ik kan dit tabblad echter niet vinden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 Op de pc ZONDER printer moet je een nieuwe printer installeren, met de "Add New Printer-Wizard" daar kies je in stap 1 voor "netwerkprinter". Volg de instructies. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 "er is een onjuiste poort gevonden. U kunt voor deze printer alleen usb kabels gebruiken,momenteel is in de software geen usbpoort opgegeven." dat is de melding die ik krijg als ik probeer vanaf mijn notebook een doc. te printen. De printer is gedeeld en heb de wizard doorlopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2005 of is netbeui de oplossing? heb dit al surfende op zoek naar mijn probleem ergens gelezen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2005 het is eindelijk gelukt. Na 2 avonden surfen en dit forum uitgeplozen te hebben, is mijn netwerk voor elkaar en doet de printer ook wat ik wil. Het enige vreemde wat nog rest is dat wanneer ik de usb-kabel van de printer uit de pc trek, deze op zwart gaat en opnieuw opstart. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen