anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 Hallo, Ik wil graag Wanadoo ADSL Family nemen. In het huishouden zijn een laptop (met ingebouwde WiFi-adapter) en een desktop (gewone netwerkkaart) aanwezig. Nu kun je kiezen tussen een wireless of een gewone livebox. Zoals ik gelezen heb is het enige verschil tussen beide een PCMCIA-kaartje, de boxen zelf zien er verder hetzelfde uit. Betekent dit ook dat ik nog een gewone netwerkkabel voor mijn desktop aan kan sluiten op de wireless-versie? En is het een mogelijkheid om zelf een PCMCIA-kaart te kopen, en deze in te pluggen? Heeft iemand hier ervaring mee? Verder vroeg ik me ook af wat het snelheidsverschil tussen een wireless en een vaste box is. Is er veel (snelheids)verlies bij gebruik van WiFi? Alle raad en advies is welkom! Chico Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 ik heb net de normale besteld met telefoon . maar als je al een pc heb met wifi . dan is de keuzen snel gemaakt. wireless Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen