anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 Hallo, Ik heb een hardware conflict met mijn Visioneer 9000 usb scanner. XP home herkend deze niet. Ook niet als ik met stuurprogramma bijwerken en hardware detectie doe. Ik krijg het aparaat niet aan de praat en ik weet zeker dat de scanner goed is en dat het niet stuk is. Het lukt ook niet met de bijgeleverde cdrom. Wie heeft een idee???en helpt mij? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 Ga goed na of er wel een xp driver voor deze scanner bestaat. Het komt nogal eens voor, dat dat niet het geval is, vooral bij wat oudere scanners. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 hallo Gerben, Hij draaid zeker op XP en ik heb de scanner nog geen 1 jaar. Ik heb hem al eens aan de praat gehad,maar ik weet niet meer hoe ik dat heb gehad. Ook sevrice pack 2 heeft er niks mee maken want ook toen heeft ie erop gedraaid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 Is dit opeens gekomen? Of heb je windows opnieuw geinstalleerd of zo. Je kunt de aanwezige drivers eens verwijderen, en dan nog eens laten detecteren. Je kunt je chipset drivers eens updaten. Zorgt vaak voor betere herkenning van hardware. Hetzelfde geldt wellicht voor usb drivers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2005 probeer de drivers eens van de Xerox 4800TA . dat is zo te zien de zelfde machine Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen