Ga naar inhoud

nieuw systeem voor me vader


Aanbevolen berichten

[quote:2cf8c3d8fa="AswinW"]Voor een CRT is een 'diamondtron' idd een zeer goede keuze.[/quote:2cf8c3d8fa]Diamondtron monitoren gebruiken de 'Natural Flat' technologie, waarbij je ook twee dunne zwarte lijnen door het beeld ziet (met een lichte achtergrond zoals bijv. in Word). De hier voorgestelde Samsung en Hyundai zijn Dynaflat monitoren. Ook plat, maar geen zwarte lijntjes omdat ze flat shadow mask technologie gebruiken. Wellicht iets om over na te denken ...
Link naar reactie
Ik zit hier met een diamondtron en die lijntjes zie je maar heel vaag. Ze irriteren totaal niet. Bovendien hebben diamondtron monitoren een geweldig contrast en een hoge helderheid. BTW, die Hyundai die jij aanraad was in een oud nr. van C!T als laatste ge-eindigd. Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt.
Link naar reactie
[quote:5ec6fe379f="Sander_e_s"]Ik zit hier met een diamondtron en die lijntjes zie je maar heel vaag. Ze irriteren totaal niet. Bovendien hebben diamondtron monitoren een geweldig contrast en een hoge helderheid. BTW, die Hyundai die jij aanraad was in een oud nr. van C!T als laatste ge-eindigd. Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt.[/quote:5ec6fe379f] Ik ook. Merk die lijntjes totaal niet en beeld is veel beter dan shadowmask
Link naar reactie
[quote:0d25922b41="Sander_e_s"]Ik zit hier met een diamondtron en die lijntjes zie je maar heel vaag. Ze irriteren totaal niet.[/quote:0d25922b41] Dat is weer eens jouw mening, andere mensen storen zich er wel aan kan ik uit ervaring zeggen. [quote:0d25922b41="Sander_e_s"]BTW, die Hyundai die jij aanraad was in een oud nr. van C!T als laatste ge-eindigd. Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt.[/quote:0d25922b41] uit zijn antwoord haal ik niet dat hij ze aanraad, hij licht alleen de technologie toe...... bovendien zijn de testen in C!T niet alzeggend, ik prefereer de testen uit een professioneel blad. (waarmee ik niet wil zeggen dat de Hyundai een goede monitor is, mijn keuze zou het ook niet zijn!)
Link naar reactie
[quote:139ad2a826="micky.g"][quote:139ad2a826="Sander_e_s"]BTW, die Hyundai die jij aanraad was in een oud nr. van C!T als laatste ge-eindigd. Je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt.[/quote:139ad2a826]uit zijn antwoord haal ik niet dat hij ze aanraad, hij licht alleen de technologie toe......[/quote:139ad2a826]Nou ik raad 'm inderdaad niet aan boven andere, helaas was dat de enige 19" CRT monitor bij Azerty in de kleur zilver/zwart. Ik was idd. niet op de hoogte van de blijkbaar wat mindere kwaliteit van de Hyundai, ik dacht dat er tegenwoordig toch niet zoveel verschil zit tussen al die 19" CRT's van de Koreanen ... :P Dus misschien toch maar de 17" van Samsung of anders een monitor bij een andere shop uitzoeken? Een Iiyama bijvoorbeeld? [quote:139ad2a826="micky.g"]bovendien zijn de testen in C!T niet alzeggend, ik prefereer de testen uit een professioneel blad.[/quote:139ad2a826]Testresultaten zijn natuurlijk erg subjectief, zie voorbeeld van laatst van de reviews van de Samsung 930BF.
Link naar reactie
:roll: @ Mickey G. De monitor zit in zijn offerte en als ie 'm niks vond zou ie daar niet inzitten. @ Comp-Freak Ik heb hier ook een IBM en ADI microscan staan en twee Iiyama's met diamontron buizen. De IIyama's geven een veel helderder, contrast rijker en scherper beeld. De lijkt me toch bewijs genoeg zou ik zeggen. :roll: //Obi heeft al voor zichzelf gereageerd. Ik moet sneller posten.
Link naar reactie
Ik ook nog ff.. :P : [quote:8402da1f05="Sander_e_s"]Kortom: Een TFT is veel prettiger om mee te werken. Vooral voor office taken. Punt uit. :wink:[/quote:8402da1f05]Dat is echt bullshit. Ik werk nu al 3 jaar met mn Philips 107P2 CRT en nog nooit ergens last van gehad. (wel op 1280x960@85Hz) Ik ben het met je eens als je zegt dat het beeld rustiger en mooier is, maar het is zeker geen geldverspilling om nu nog een nieuwe CRT te halen.
Link naar reactie
[quote:8744ab2469="Sander_e_s"]Iedereen is tegen me :cry: Ik vind een TFT zoveel prettiger en ik vind dat het geen bullshit is. Wat jij vindt is jouw probleem. :evil:[/quote:8744ab2469]Precies dat VIND jij. de TS geeft aan dat ie een CRT wil dus waarom zou je hem dan een TFT aanraden? Ik ben het verder helemaal met je eens, en ik heb zelf liever ook een TFT maar om nou te zeggen dat het kopen van een CRT onzin is gaat me net wat te ver. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...