anoniem Geplaatst: 29 september 2005 Delen Geplaatst: 29 september 2005 Hallo Allemaal Het volgende doet zich voor. In mijn nieuwe computer zit een DVD-speler en een DVD-RW dual layer brander. Als ik een audio-cd brand doet deze het op de meeste CD-spelers doch aldoor op een vrij nieuwe handradio met ingebouwde CD-speler doen de CD's het niet. Een enkele CD van een familielid doet het echter wel op die handradio. Wat kan dat wezen en waar ligt het meestal aan. Dus waar moet ik dit probleem zoeken? (De CD's zijn allemaal met dezelfde kwalificaties n.l. CD-r en 80 minuten) Mvg Jan Filarski Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2005 Is het een B merk CD speler. Mischien is de laser niet sterk genoeg van de CD speler. Probeer de CD's eens op een lagere snelheid te branden, of probeer eens een ander merk CD-R's. (Ik neem aan dat je geen CD-RW's gebruikt, die reflecteren minder). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2005 staat in de specs van je nieuwe handradio dat ie CD-R en CDRW als formaat ondersteund ? Zo ja, probeer een ander merk CD-R(W). ZO nee, dan proberen tot je een merk cdr vindt die hij wel wlust, anders is het gewoon Helaas. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen