anoniem Geplaatst: 27 september 2005 Delen Geplaatst: 27 september 2005 Zijn er meer mensen met (slechte) ervaringen met de snelheid waarmee de importeur technische problemen oplost? Ik zit nu al meer dan een maand te wachten op een vervangend moederboard nadat de eerste (na net iets meer dan een jaar!) overleed... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2005 wat is voor jouw een goede tijd ? Heb je al gebeld ? 3-4 weken is een redelijke tijd zou ik zeggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2005 De pc werd voor reparatie ingeleverd op 8 augustus. Een week later ging hij richting Shuttle. Inmiddels is hij dus een week of zeven onderweg, en nog niet terug bij de dealer... Natuurlijk een aantal keren gebeld, maar dealer en Shuttle schijnen geen haast te hebben. Na hoeveel weken mag je als klant om een vervangende pc gaan vragen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen