anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Delen Geplaatst: 23 september 2005 Ik wil b.g. pc opwaarderen, door er extra geheugen in te stoppen. Maar weet iemand misschien hoe ik die kast openkrijg zonder hem kapot te maken? Heb geen manual. Er zitten nergens schroeven o.i.d. in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 Bij Packard Bell zit de voorkant vaak vast geklemd met plastic nokken. Je kunt die er gewoon af trekken. Wel recht naar voren trekken en niet te veel buigen. Anders breken die nokken af. Onder de voordeksel vind je de schroeven van de zijplaten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 Klopt weliswaar wat je zegt Herman, maar ik heb met veel moeite de hele voorkant erafgestrokken maar schroeven ho maar. Er moet een simpeler manier zijn zonder te hoeven slopen denk ik! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 [quote:8b655bba28="acculader"]Klopt weliswaar wat je zegt Herman, maar ik heb met veel moeite de hele voorkant erafgestrokken maar schroeven ho maar. Er moet een simpeler manier zijn zonder te hoeven slopen denk ik![/quote:8b655bba28] gewoon driehoog het raam uit . en dan een echte pc kopen :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 Ha die plextor, wederom een geweldige bijdrage aan het forum! Bedankt! Ik knap die dingen op om ze aan ouderen als begin computer te schenken. Als vrijwilliger. Daarom heb ik niets aan jouw bijdrage. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 [quote:60a3cac2be="acculader"]Ha die plextor, wederom een geweldige bijdrage aan het forum! Bedankt! Ik knap die dingen op om ze aan ouderen als begin computer te schenken. Als vrijwilliger. Daarom heb ik niets aan jouw bijdrage.[/quote:60a3cac2be] goed he :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 Zit er niet ergens een of ander uitsteeksel waar je aan kan trekken. vaak aan de zijkant van de kast of aan de achterkant. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 plaats ff pic. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2005 Mogelijk kunnen de kunststof zijstukken ook van de PC afgeschoven worden. Deze zitten normaal met dezelfde schroeven vast waarmee ook de zijplaten vast zitten. Onder aan de PC zitten die in een beugeltje geschoven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2005 Kan je ze niet gewoon naar achter trekken, die zei panelen. Misschien laten ze dan los :roll: Ik dacht namelijk zo dat er wel een klik systeem in kon zitten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2005 Zie je, als je t front verwijderd hebt iets van sleuven waar de rest van dekast inhaakt? Mss moet je enkel maar een achterwaartse/omhoog cq omlaag beweging maken. Zit er op de achterzijde niet toevallig een schroefje waarmee de zaak vastzit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2005 Ik heb gekeken bij de pc van mijn zus, eenzelfde kast, de zijpanelen zitten gewoon met een paar schroeven aan de achterkant vast. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2005 Orcer: Dat kan, dan hebben ze de platen al eerder omgedraaid. Normaal zitten die aan de voorzijde geschroefd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2005 Ik ben heus geen blinde! Maar schroeven zie ik aan de achterzijde zeker niet. Er moet iets van een systeem achter zittten om de kast eenvoudig te openen. En dat systeem heb ik nog niet gehoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2005 Aan de onderzijde zitten twee kruiskopschroeven, daar was het dus.... Iedereen bedankt voor het meedenken! Dus voorzijde en achterkant hoef je niet te zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen