Ga naar inhoud

Links en een muis, onmogelijk?

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds enige tijd op zoek naar een goede vervanging van mijn oude draadloze set van toetsenbord en muis. Nu wil ik eigenlijk weer een draadloze (set), maar dan wel rond de 50 - 100 euro. Kijk ik naar de duurdere merken en sets dan zie ik vooral ergonomische muizen voor rechtshandigen. Ikzelf ben een fanatieke gamer en linkshandig. Nu is mijn vraag wat is nu een goede set (mag ook lossen draadloze muis en toetsenbord zijn hoor) voor een linkshandige gamer (beetje accurate muis dus) PvP
Link naar reactie
Niet voor iedereen een optie, maar zelf gebruik ik een symmetrische (ja dat wel) rechtshandig ingestelde muis als jaren linkshandig. Ik ben er zelf dus al aan gewend. Hoofdreden voor mij was, dat ik zo minder problemen had om, indien nodig, de muis rechtshandig te gebruiken. Ik ben zelf geen voorstander van ergonomische muizen omdat ik voor die muizen mijn hand nog meer moet optillen waardoor ik nog meer bedieningsproblemen kan verwachten.
Link naar reactie
Ja iedereen zo ze redenen natuurlijk, maar ik zoek dus echt een leuke set die ook te gebruiken is voor links handigen (dus niet een voorgevormde muis). Immers ik ben nog nooit eentje tegengekomen die links is voorgevormd. De muis moet wel goed genoeg zijn voor games! Nu heb ik wel de test doorgelezen van computer totaal van juli/august. Maar die is al weer beetje out-dated.
Link naar reactie
Nou ik zoek eigenlijk een niet voorgevormde muis en toestenbord die ook goed is voor gamen (liefst een set)! Daar draait het nou eignelijk om. De duurdere merken gaan vaak als het gaat om lasermuis enzo gelijk over op ergonomische rechtermuizen, maar ik wil nou juist geen ergnomische muis. Dus gewoon een normale muis, maar dan ook voor games geschikt (dus met hoge dpi) en draadloos. PvP
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...