anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Delen Geplaatst: 22 september 2005 Ik ben sinds enige tijd op zoek naar een goede vervanging van mijn oude draadloze set van toetsenbord en muis. Nu wil ik eigenlijk weer een draadloze (set), maar dan wel rond de 50 - 100 euro. Kijk ik naar de duurdere merken en sets dan zie ik vooral ergonomische muizen voor rechtshandigen. Ikzelf ben een fanatieke gamer en linkshandig. Nu is mijn vraag wat is nu een goede set (mag ook lossen draadloze muis en toetsenbord zijn hoor) voor een linkshandige gamer (beetje accurate muis dus) PvP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Niet voor iedereen een optie, maar zelf gebruik ik een symmetrische (ja dat wel) rechtshandig ingestelde muis als jaren linkshandig. Ik ben er zelf dus al aan gewend. Hoofdreden voor mij was, dat ik zo minder problemen had om, indien nodig, de muis rechtshandig te gebruiken. Ik ben zelf geen voorstander van ergonomische muizen omdat ik voor die muizen mijn hand nog meer moet optillen waardoor ik nog meer bedieningsproblemen kan verwachten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Wens je een ergonomische muis of alleen een muis voor linkshandigen? Muis voor linkshandigen: http://www.microsoft.com/Belux/nl/windowsxp/tips/mouse.asp (zie midden de pagina) Ergonomisch: kijk even op http://www.backshop.nl/NL/mainlinkshandig.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Ja iedereen zo ze redenen natuurlijk, maar ik zoek dus echt een leuke set die ook te gebruiken is voor links handigen (dus niet een voorgevormde muis). Immers ik ben nog nooit eentje tegengekomen die links is voorgevormd. De muis moet wel goed genoeg zijn voor games! Nu heb ik wel de test doorgelezen van computer totaal van juli/august. Maar die is al weer beetje out-dated. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Nou ik zoek eigenlijk een niet voorgevormde muis en toestenbord die ook goed is voor gamen (liefst een set)! Daar draait het nou eignelijk om. De duurdere merken gaan vaak als het gaat om lasermuis enzo gelijk over op ergonomische rechtermuizen, maar ik wil nou juist geen ergnomische muis. Dus gewoon een normale muis, maar dan ook voor games geschikt (dus met hoge dpi) en draadloos. PvP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Logitech MX310, is echter niet draadloos volgens mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Al deze muizen zijn symmetrisch en geschikt om te gamen: Razer diamondback Saitek PC gaming mouse Microsoft intellimouse explorer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Zijn er winkels in nederland (regio Amsterdam - Alkmaar) waar je echte gamers muizen kunt kopen? Dixons en Mycom zag ik, verkopen die Razor enzo niet. PvP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 koop een Revoltec Lightmouse Precision! 800dpi, kleine prijs (ong €15) en geschikt voor games! Ben ook linkshandig.. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Hier kun je diverse winkels wel vinden. http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/531 Volgens mij heeft de mediamarkt deze ook allemaal wel. Waarschijnlijk niet het goedkoopst, maar je kunt ze er iig even bekijken en bevoelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen