anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Delen Geplaatst: 21 september 2005 Ik moet voor school (ICT opleiding) een externe harddisk aanschaffen, nu kan ik er een via school krijgen, maar dat gaat nog lang duren en is duurder dan internet. Nu wil ik er zelf een aanschaffen, enige waar ik volgens mijn leraar op moest letten was of hij wel bootable was, ik denk dat dit vooral met de case die erbij zit te maken heeft, maar klopt dat idd of is zo een hdd via elke externe case bootable? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2005 Vermoedelijk niet. De Bios van het moederbord moet in staat zijn die externe schijf als bootable harde schijf te herkennen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2005 Ja dat dacht ik dus ook al, ik ken de leraren daar en die lullen wel vaker onzin :lol: Maar hij zei wel dat hij een hdd heeft die op de ene pc wel werkt en op de andere niet, terwijl ze het allebij ondersteunen.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen