Ga naar inhoud

Connector, muis en toetsenbord

Aanbevolen berichten

Zal normaal niet werken op je oude connector omdat de frequenties van gestuurde golven 9/10 ànders gaan liggen. Het ene stuurt signalen uit, maar het andere kan alleen zijn eigen specifieke golven opvangen en herkent meestal die uitgestuurde signalen niet. (is ook zo bij gestuurde garagepoorten, auto's e.d.: het zou mooi zijn als met mijn afstandbediening bij mijn buur de garage openging en ik in zijn wagen kon ! :lol:) zo ook bij verschillende computers in één ruimte met allemaal vb draadloze logitechmuizen en tobo's... je zou wat zien!
Link naar reactie
Wanneer je een connector wil, dan moet je voor USB kiezen. Nu vind ik het zelf wel een beetje riskant om een combiset te kopen. Wanneer je een onderdeel koopt, dan kun je alles vervangen. Voor een toetsenbord vind ik het zelf het minst belangrijk dat die draadloos is, met 1 uitzondering: Ik zoek een toetsenbord met een soort van muisfunctie voor de Media Center. Het probleem blijkt de afstand te zijn, ik wil er ruim 4 meter vanaf zitten.
Link naar reactie
[quote:c676979c9c="Gouranga"]en als je nu ook een logitech muis koopt? als de connector van logitech is. Dan gaat het nog niet?[/quote:c676979c9c]'k ben het toen in de zaak gaan vragen en die vertelden dat een nieuwe muis bijleveren die op die connector werkt niet ging. Ik vermoed dat dat is omdat je nieuwe muis nu net dezelfde frequenties moet hebben als je ontvanger en begin zo iets na te gaan en dan nog de goede muis voor jouw ontvanger te vinden. Is vermoedelijk heksenwerk. Hoe dan ook: zou niet lukken vertelde men mij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...