Ga naar inhoud

Pioneer DVR-K12RA DVD brander regiovrij maken

Aanbevolen berichten

M'n pa heeft in z'n laptop een Pioneer DVR-K12RA, en die wordt flink gebruikt. Nou heeft hij alleen een aantal keer niet opgelet op de regiocode, en kreeg hij laatst de melding dat dat limiet voor aantal keer wisselen van de regiocode is bereikt en hij nu moet kiezen welke hij wil blijven gebruiken. Nou zal hij, hem kennende eigenwijs en ongeduldig als hij is, wel gewoon weer doodleuk een PAL1 DVD er in hebben gedouwd. Mijn vraag is kan je dat ding nog regiovrij maken met een firmware update? op internet vind je wel meer dingen, dus ik weet niet of het ook waar is. Maar is [url=http://pioneerdvd.rpc1.org/]dit[/url] bijvoorbeeld wat. Als ik het zo lees dan zou die firmware regiovrij moeten zijn. Verder dan nog iets, toen hij dat ding kocht stond in de advertentie van Dynabyte (hoe haalt hij het in z'n hoofd :-? :x (hij heeft dat ding dus ook daar gekocht iets van anderhalf jaar geleden) dat er een DVD-RW brander in zat. Maar volgens de dingen die ik op internet heb gelezen (en gezien met Everest) kan hij wel degelijk ook +DVD's branden, dit is neem ik aan wel met een firmware update op te lossen. Maar hoe doe ik het nou zo dat ik die twee vliegen in een klap sla, oftwel: en +DVD's branden en regiovrij maken? \\EDIT: z'n config is als volgt: Acer aspire 1350 mobo Athlon XP-M 2800+ XP Home SP2 Pioneer DVR-K12RA DVD writer (met everest nog volgende: datum besturingsoftware 1-7-2001, versie 5.1.2535.0, van Microsoft en cdrom.inf) ik had overigens ook nog [url=http://www.pioneer-eur.com/eur/content/support/support.html]deze[/url] site gevonden voor de officiele firmware (everest geeft deze ook aan), maar het lijkt me niet dat deze ook regiovrij is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...