anoniem Geplaatst: 16 september 2005 Delen Geplaatst: 16 september 2005 Dag, Wie heeft ervaring met een applicatie voor documentenbeheer voor ingescande documenten. Dus geen foto o.i.d. maar facturen, diploma's e.d. Graag met trefwoorden, datums e.d. Voor particulier gebruik, maar moet wel goed en betrouwbaar in elkaar zitten. Tot 50 euro. Er zijn genoeg duurdere te koop, maar goedkopere goede heb ik nog niet kunnen vinden. Wie heeft ervaring met een dergelijke applicatie? Alvast bedankt voor de adviezen, Ben Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2005 het lijkt mij . als je een scanner koopt dat er een cdrom bij zit met software voor oa ocr . dus voor het scannen van documenten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2005 Als de scans puur afbeeldingen zijn, zou je ook aan een fotobeheerprogramma kunnen denken. En die hebben vaak wel een database-achtige opzet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2005 hier staat wat freeware tussen: http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php?search=document+management&la=xx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2005 Bedankt, maar heb je ook ervaring met één van deze applicaties? bedankt, Ben [quote:3cf815c719="derkdejong"]hier staat wat freeware tussen: http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php?search=document+management&la=xx[/quote:3cf815c719] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2005 neen, maar waarom zou je zélf niet wat experimenteren als je behoefte hebt aan zulke software. (ik heb daar geen behoefte aan) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2005 Was maar een vraag, geen ongewone vraag volgens mij. Waarom het wiel tweemaal uitvinden, groeten Ben Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen