Ga naar inhoud

[Laptop] Accu

Aanbevolen berichten

De accu van mijn laptop heeft het begeven. Voor de rest is de laptop nog prima voor wat ik er mee wil doen. Ik heb geen garantie meer. Ik wil dus een nieuwe, maar nu stuit ik op de vraag: waar kan ik deze het voordeligste aanschaffen? Bij de lokale computerboer betaal je je namelijk blauw. Wie heeft hier ervaring mee en eventueel tips? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Bedankt voor beide reacties.[quote:767fcb2e73="Obi-wan-kenobi"]Welke accu voor welk merk en type laptop? :roll:[/quote:767fcb2e73]Het gaat om een [url=http://nl.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/selected_product_option.jsp?service=NL&PRODUCT_ID=18113&DISC_MODEL=1]Toshiba[/url]. Ik kom dan uit op de volgende accu's volgens de pricewatch. Ik vind hier echter een enorm prijsverschil in zitten. Welke moet ik volgens jullie nemen? [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/117545?Landfilter=Benelux]Mogelijkheid 1, € 83[/url] [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/40258?Landfilter=Benelux]Mogelijkheid 2, € 201[/url]
Link naar reactie
op de site zelf kost die goedkope iets meer.... http://www.4launch.nl/4launch.php?links=shop/shoplinks.php&center=shop/home.php (effe zoeken want de link werkt niet optimaal) [quote:fe3c72ea61] Toshiba Batterij voor Satellite 1900-704 Type:EAN/Vendorcode:PA3206U-1BRS Artikelnummer:013797 Uitgebreide specificaties Garantie: 1 jaar Carry-in Klik op de afbeelding om naar de website te gaan Prijs: € 199.00 (incl. BTW) € 167.23 (ex. BTW) [/quote:fe3c72ea61] kortom altijd doorklikken want die van 83 zie ik niet staan. Bij de titel staat ook in de pricewatch een ander vermogen 4300mAh terwijl die duurdere 6000mAh is. Waarschijnlijk wordt de lichtere accu niet meer daar geleverd.... Als je aan die lichtere genoeg hebt? Google dan effe, want het prijsverschil is blijkbaar groot...
Link naar reactie
Bedankt voor alle reacties! Ik zie nu alleen door de bomen het bos niet meer, welke accu moet ik nou nemen? Het zijn er zoveel! :-? En ben ik er zeker van dat mijn adapter op al deze accu's werkt? Daarnaast vraag ik me af of al deze accu's wel in mijn laptop passen en of het plaatsen moeilijk is. Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Alvast bedankt. :)
Link naar reactie
[quote:2315e138f7="Klaasje"]Bedankt voor alle reacties! Ik zie nu alleen door de bomen het bos niet meer, welke accu moet ik nou nemen? Het zijn er zoveel! :-? En ben ik er zeker van dat mijn adapter op al deze accu's werkt? Daarnaast vraag ik me af of al deze accu's wel in mijn laptop passen en of het plaatsen moeilijk is. Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Alvast bedankt. :)[/quote:2315e138f7] Misschien moet je even op je oude accu kijken welk type het is, en dan precies hetzelfde type zoeken. Weet je iig zeker dat je de goede bestelt.
Link naar reactie
Bedankt voor alle reacties. [quote="PinquinMisschien moet je even op je oude accu kijken welk type het is, en dan precies hetzelfde type zoeken. Weet je iig zeker dat je de goede bestelt.[/quote] Mijn huidige accu heeft de volgende eigenschappen: 19V DC 4.74 A (ik neem aan dat de A voor Ampere staat) Deze eigenschappen ben ik echter nog niet tegengekomen op de door jullie genoemde sites.
Link naar reactie
okee, de amperes hoef je niet op te letten, naja, hij mag wel meer zijn. Hoe meer A hoe langer je accu het volhoud (voordat ie leeg is), als je een beetje minder hebt is niet erg, maar veel minder is de capaciteit dermate laag dat je je er aan gaat ergeren. Verder moet je wel goed opletten dat het voltage niet afwijkt en dat je DC hebt.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...