anoniem Geplaatst: 13 september 2005 Delen Geplaatst: 13 september 2005 Ik heb een quikcam messenger webcam. Deze kan echter de installatie cd niet afspelen / installeren en er zit geen garantie meer op. Als ik nu op messenger de webcam laat afspelen werkt dit gewoon, echter krijg ik een dof beeld. Het is niet zuiver! Ik heb aan de verstelrand gedraait en dat scheelt iets, als je de juiste instellingen hebt. Maar voor de rest blijft het dof. Wat kan ik hier tegen doen? Of als de cd de oorzaak is, wat kan ik hier dan tegen doen? (internetsite bv waar ik iets kan dowloaden) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2005 De driver voor je webcam download je [url=http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/BE/NL,CRID=1794,contentid=6361]hier[/url]. Gebruik je geen XP? Selecteer dan links even je OS voor de juiste driver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2005 idem die foutmelding Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2005 Is de belichting wel goed? Je webcam is niet van erg hoge kwaliteit.. dus zorg in ieder geval voor goede belichting. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2005 en waar moet die belichting zijn, achter de camera of .... ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2005 [quote:9d307a3c6e="Gouranga"]en waar moet die belichting zijn, achter de camera of .... ?[/quote:9d307a3c6e] Yep, achter je camera op het object wat je laten zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2005 Inderdaad, een forse lamp boven de computer doet wonderen! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen