Ga naar inhoud

dvd brander blijft reutelen op lege disc

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik heb gelijk een leuke vraag. ik heb pas een nieuwe interne dvd/cd combo brander geinstalleerd. samsung ts-h552u afspelen gaat prima, maar branden is een probleem. zodra ik een lege disc (om het even wat) invoer begint de brander te zoeken en te zoeken en te zoeken... het houdt niet op en alles loopt vast totdat ik de schijf erweer uithaal. hoe los ik dit op? alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:f868500d0c="Tolgay"]mischien kan die brander geen lege dvd's branden maar lege cd's :wink: het is namelijk een combo drive, dus een DVD speler en een CD brander[/quote:f868500d0c] Vind ik een beetje slecht dat u dat zo zegt zonder verder te zoeken dan uw neus lang is. :roll: Dat heb ik wel gedaan: http://www.samsung.com/Products/OpticalDiskDrive/DVDRRW/OpticalDiskDrive_DVDRRW_TS_H552U.htm en ben er zo achter gekomen dat hij ook probleemloos dvd's moet branden.
Link naar reactie
het lijkt me zo enorm stug dattie een merk als TDK niet pakt. maarja, alles kan. 't blijft een machine. ik heb firmware al geprobeerd, maar deze site had ik nog niet gevonden. helaas staat mijn byuer (god mag weten wat DAT is) er niet bij... typisch... ik ga morgen even terug naar de winkel, zij weten vast wat 't probleem is... anders weet ik 't ook niet meer...
Link naar reactie
Het gaat niet om het merk, maar om de fabrikant :) Er zijn slechts een handvol fabrikanten, merken kopen schijfjes in, en plakken daar hun eigen label op :) Dus zo kan het zijn dat het ene TDK schijfje uit fabriek X komt, en de andere uit fabriek Y. Ik heb hier 2 spindles Platinum DVD+R 8x staan, de ene komen uit de Ricoh fabriek, goeie schijfjes, fikken ook op 12x. De andere komen uit de Ritek (O.A. Arita) fabriek en doen maar 8x :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...