Ga naar inhoud

Driver LG GDR-8161B installeren

Aanbevolen berichten

Ik heb dus mijn LG DVD Rom erin zitten, maar daar moet ik dus de driver erbij zetten, de driver heb ik wel, op de harde schijf en op een opstartdiskette. Nu is mijn vraag, hoe kan ik die driver erop zetten. Ik weet namelijk niet hoe ik een opstartdiskette moet starten bij het opstarten van de pc en ik weet ook niet hoe ik in dos moet komen om het via dos te doen. alvast bedankt
Link naar reactie
Waarom zo moeilijk? De driver gewoon vanaf HD of vanaf opstartdiskette (bestand van diskette gebruiken, niet de diskette ALS opstartdiskette gebruiken) aanklikken en installeren maar. Zorg ervoor dat je een eventuele voorgaande driver even de-installeert. Kunnen oud en nieuw niet met elkaar in de knoop komen. De normale DVD ROMS worden trouwens automatisch door Windows herkend. Daar hoef je niet eens aparte drivers voor te installeren.
Link naar reactie
Ik heb er een DVD-brander bij gezet ipv een andere CD-brander(die er nu dus niet in zit) de DVD-brander wordt wel gezien, maar de LG dus ineens niet meer. Ik heb de kabels precies omgewisseld bij de DVD brander t.o.v de CD brander. ik heb verder dus niets aan de DVD drive gedaan. verder denk ik wel dat ik de goeie driver heb, ik heb de driver gedownd voor de LG GDR-8161B
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...