anoniem Geplaatst: 12 september 2005 Delen Geplaatst: 12 september 2005 voor de vakantie was mijn zwarte inkt op. Ik heb na de vakantie navulinkt gekocht en gevuld. Na 5 minuten geprobeerd te printen, maar nee geen zwarte inkt. Hij gebruikt alleen de kleurencartridge. Ik heb de printerkop ook schoongemaakt met alcohol, dus ik weet niet wat het probleem is, misschien van binnen verstopt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2005 [quote:45eb4d406a="planetweb"]misschien van binnen verstopt?[/quote:45eb4d406a]Daar lijkt het wel op. Schud er eens mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2005 ik heb toennet wat geschud en de inkt terug gezogen en er weer ingespoten en ook een beetje lucht en toen kwam er wel een klein beetje zwart uit(halve a4) maar nu niet meer Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2005 oke geregeld, erin geblazen en toen kwam er weer inkt uit, toch bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen