Ga naar inhoud

IBM netvista F11 fails na partitie wijziging

Aanbevolen berichten

Systeem: met winME (is niet van mezelf) Hardisk 10GB partitie1: C: partitie2 (hidden): recovery van IBM te bereiken met F11 F11 start de recovery part niet meer op. ME start niet meer op. Oorzaak? Met PartitieGenie van Data becker part. C: verkleind. Van de vrije ruimte, een logisch station (D) FAT32 in een extended gemaakt. MBR is waarschijnlijk zo gewijzigd dat IBM er niet mee kan werken? Partities gecontroleerd, zijn correct > geen overlap! Daarna fdisk/mbr en sys C: uigevoerd met ME bootdisk. ME start alleen nu op in Veilige Modus, of in "stap voor stap" met uitsluiting van autoexec.bat F11 optie is niet meer aanwezig. F11 teruggehaald met recovery disk van IBM > mbr van IBM wordt teruggeplaatst. F11 optie is nu aanwezig maar start nog steeds niet op. IBM recovery partitie is nu zichtbaar, maar kan vanuit ME hier niets mee beginnen. Enigste remedie, tot nu toe gevonden, IBM-cd kopen en hardisk terug brengen naar orspronkelijke staat. Iemand anders nog een oplossing? Jan Kersbergen. [/code]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...