anoniem Geplaatst: 5 september 2005 Delen Geplaatst: 5 september 2005 Hey people, Ik heb een probleem (btw, ik ben geen technofoob (n00b) maar zeker ook geen expert) met mijn DVD speler (samsung TS/H352). Het ding is ongeveer 15 maanden oud en ik gebruik hem nou niet heel veel, eigenlijk best weinig. De speler wordt in de bois aangemeld (dus ide kabel en stroom wel goed vast zou ik zeggen), ik kan hem vinden in explorer en geeft aan dat het een DVD drive is, maar als ik er een schijf in doe reageerd hij verder niet meer. Hij flikkert drie keer met het lichtje en dat is het dan wel weer... Ik vindt het een beetje vreemd, vooral ook omdat het ding niet vaak wordt gebruikt niet oud is en het niet een of ander "no name brand" is. Ik heb btw ook een vreemd probleem met mijn CD rewriter (AOpen Chameleon) het ding doet heel moeilijk over open gaan, ik moet een stuk of 30-40x op het eject knopje drukken wil het ding open gaan, ik wordt er helemaal gek van... Nou ja als iemand me kan helpen, DVD vooral, heb weinig zin om een nieuwe DVD drive te kopen. Thanx Drew Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2005 de Samsung lijkt me kapot te zijn, dat de schijf in de bios wordt gezien zegt trouwens nog niet alles, misschien een bios flash proberen een keer verder die AOPEN nieuwe CD branders kosten maar zon 20 euro, lijkt me een lam knopje:D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2005 Dat problemen had ik ook. Het mag gek klinken maar ik had de voedingstekkers er uit gehaald en er weer in gestopt en toen deed ie het weer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen