anoniem Geplaatst: 3 september 2005 Delen Geplaatst: 3 september 2005 Hallo, Tot voor kort had ik een Minolta Dimage 400 camera waar niets mee aan de hand was. Deze is echter gevallen, waardoor -in elk geval zichtbaar- het klepje niet goed open gaat. Intern weet ik niet wat er kapot zou kunnen zijn gegaan. In elk geval wil (sindsdien?) de PC de camera niet meer herkennen. Nu heb ik een spiksplinternieuwe Canon Powershot A520. De software heb ik geinstalleerd, maar de PC herkent nu deze camera ook niet. Toevallig heeft het dezelfde USB-aansluiting als de Minolta. Ik heb de kabel van de minolta geprobeerd en ook die van Canon zelf. Ook de nieuwste drivers van de Canon site geinstalleerd. Normaal herkent Windows XP camera's direct. Via de software van Canon de camera opstarten werkt ook niet. Ook via configuratiescherm- zoeken naar nieuwe hardware werkt het niet. Verschillende SD-geheugenkaartjes er in gehad, diverse USB poorten geprobeerd... Iemand enig idee/tips/hulp? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2005 Werkt een ander apparaat wel goed op dezelfde USB poort? Geeft apparaatbeheer vraag- en/of uitroeptekens? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2005 Hij doet ut!! Vraag me niet hoe, maar ineens herkent de PC het wel. Heel raar, maar niet erg! Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2005 [quote:a14f6901ad="edwincd"]Hij doet ut!! Vraag me niet hoe, maar ineens herkent de PC het wel. Heel raar, maar niet erg! Bedankt.[/quote:a14f6901ad]Had je de camera aanstaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2005 [quote:5e5731e58b="JBS"][quote:5e5731e58b="edwincd"]Hij doet ut!! Vraag me niet hoe, maar ineens herkent de PC het wel. Heel raar, maar niet erg! Bedankt.[/quote:5e5731e58b]Had je de camera aanstaan?[/quote:5e5731e58b] dat zou idd wel handig zijn:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen