anoniem Geplaatst: 3 september 2005 Delen Geplaatst: 3 september 2005 hay, ik heb hier nog een oude joystick staan met een plug die past op een gamepoort. Maar ik heb op mijn moederboord geen aansluiting daarvoor zitten dus nu zou ik graag een PCI kaartje willlen waar zo'n poort op zit! Nu het probleem ik heb al zo'n beetje lopen rond kijken maar op alternate.nl kan ik niet zoiets vinden(of ik zoek messchien verkeerd). Ik hoop dat iemand mij zal kunne vertellen hoe ik mijn probleempje kan oplossen :P thx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2005 http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gameport+pci&meta= Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2005 Neem een eenvoudig geluidskaartje (met gameport), en schakel het geluid daarvan desnoods uit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2005 ja ik denk dat ik idd maar gewoon een envoudige geluids kaart ga kopen ty ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2005 jopads(sticks) kosten tegenwoordig ook niet zoveel meer dacht. Dan heb je een USB versie. Lijkt me makkelijker om aan de praat te krijgen dan via een ëxtra geluidskaart met gamepoort. Denk erover na. ALs je in de buurt van Utrecht woont (komt), ik heb een Micorsoft USB sidewinder gamepad liggen, voor 10 eurie is ie van jouw Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen