anoniem Geplaatst: 1 september 2005 Delen Geplaatst: 1 september 2005 Ik zit een beetje rond te kijken naar verschillende laptops maar wat is nou goed want ik heb er totaal geen verstand van. Het gaat nog even niet direct om een budget, maar wat de verschillen over het algemeen zijn. Zo zijn er een berg merken; dell, acer, hp enz. Wat is nou over het algemeen een goed merk (mochten er echt verschillen tussen zitten) ? En hoe zit het eigenlijk met de snelheid van de processor, want de aanduidingen en processorsoorten zijn anders dan bij pc's, is er iets van een vergelijk te maken van die laptopprocessor en snelheid is te vergelijken met een 3 GHz desktop pc ? Ik hoop dat jullie mij een grofweg kunnen vertellen hoe het zit dan heb ik tenminste een beetje een idee waar ik eigenlijk naar kijk. Misschien heeft iemand ook nog wat tips, die zijn natuurlijk altijd welkom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2005 Zoek is een beetje rond op het forum, er gaan verschillende recente topics rond over de aanschaf van een laptop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2005 over het algemeen zijn alle merken laptops wel goed. Je doelt denk ik op een pentium m, van bijvoorbeeld 1.6 ghz. Deze is vergelijkbaar met een P4 3,0ghz 8) 1. wat wil je met je laptop gaan doen? 2. wat is je budget? 3. heb je een voorkeur ergens voor? Dan knutselen wij (=het forum) wel een prima lappie voor je in elkaar (als je dat wilt :roll: :P ) Quote Link naar reactie