Ga naar inhoud

Desktop kast op zijn kant plaatsen?

Aanbevolen berichten

Hallo, Een practische vraag: Ik wil een desktop computer op zijn kant zetten om hem in een kast te kunnen plaatsen waar normaliter een tower in hoort. Men heeft mij verteld dat dit op zich geen bezwaar is, mits de CD-spelerlade is uitgerust met kleine nokjes, die de CD op zijn plek houden, zodat deze er niet uit valt als de PC op de zijn kant staat. Dat de CD dan verticaal moet worden geladen is geen bezwaar. Klopt deze bewering?
Link naar reactie
Hallo, De CD-speler is uitgerust met die nokjes, dus dat gaat geen probleem opleveren. Ik neem overigens aan dat de harde schijf ook geen problemen heeft met het verticaal draaien? Misschien klinkt het allemaal wat nodeloos moeilijk, maar ik heb deze PC van iemand overgenomen ter vervanging van een een gecrashte PC in mijn thuisnetwerk die gebruikt werd door mijn zoon. Die zat dus ineens zonder en toevallig liep ik toen tegen deze computer aan, maar omdat dat geen tower is wordt het dus even behelpen...
Link naar reactie
[quote:85e9ac456e="jayday"][quote:85e9ac456e="evisu"]Een harde schijf kan je beter gewoon recht plaatsen. Vaak is dat niet goed voor ze.[/quote:85e9ac456e]Dit maakt niks uit, er zijn legio kasten waarbij de drives ook schuin geplaatst zijn.. :wink:[/quote:85e9ac456e] Ik kan niet uit zijn post uitmaken, dan zijn kast dit ook en kan en of hij dit ook doet ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...