Ga naar inhoud

Computer doet helemaal niks meer

Aanbevolen berichten

Beetje weinig informatie... Krijg je nog wel stroom? Zo ja, tot hoe ver komt ie precies voordat ie niks meer doet? Heb je hiervoor iets bijzonders gedaan dat eventueel verband zou kunnen hebben? Mocht je geen stroom krijgen dan kan dat liggen aan de aansluiting op je moederbord, kijk of het power switch stekkertje nog goed vastzit. Het zou ook een dode voeding kunnen zijn. Deze kunnen er namelijk van het ene op het andere moment mee op houden. Mocht je de mogelijkheid hebben dan zou je een andere voeding kunnen proberen.
Link naar reactie
Dus als je hem aanzet dan springt de voeding ook gewoon aan en gaat de fan draaien maar verder niks? Zie je ook niks op je scherm gebeuren? Reageert je monitor ergens op? Gaan er nog andere fans draaien of blijft het alleen bij de voeding die activiteit vertoont? Het lijkt toch alsof er in die voeding iets niet helemaal pluis zit, dat er iets los zit en dat als je hem schuin houdt dat hij dan wel goed contact maakt. Maar heb je de mogelijkheid om een andere voeding te testen? Uit een andere PC ofzo.
Link naar reactie
Er zit een Zalman ZM400B voeding in. Als ik op het knopje druk gaat de voeding ook niet draaien, er gebeurt gewoon totaal niks. Alsof er geen computer aan het knopje zit. De monitor blijft gewoon egaal zwart. De pc is van mijn vader en een andere voeding erin zetten vind hij te ver gaan om even te testen. Ik ben ook niet zo handig in de hele zooi aansluiten op een andere voeding. Als er nog andere opties zijn, graag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...