anoniem Geplaatst: 27 augustus 2005 Delen Geplaatst: 27 augustus 2005 Beste mensen, Ik heb sinds kort een nieuwe hardeschijf(maxtor 80GB) in mijn pc zitten, vanwege opstartproblemen met die oude schijf(westerndigital 60GB).Nu is het probleem dat de oude schijf soms wel wordt herkend en soms weer niet, de jumper van die nieuwe schijf heb ik op [u:8c4f7f29cc]master[/u:8c4f7f29cc] en die van die oude op [u:8c4f7f29cc]slave [/u:8c4f7f29cc]. nog een ander groter probleem is dat waneer ik mijn data wil overzetten ik de volgende meldingen krijg:1. kan het opgegeven bestand niet vinden controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven.(bij overzetten van kleine bestnd) en 2.kan het bestand niet kopieren.gegevensfout[cyclische redundatie contole] bij het overzetten van grote bestanden. Kan ik mijn data nog redden??? Weet iemand een oplossing hiervoor?? Alvast bedankt. Jon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2005 mijn hd is zojuist gecrached kreeg van een behulpzaam iemand (heb hele aanhang supporters voor me server :P ) foto's gestuurd van C!T praktijkgids 2004 en dan het programma getdataback. Symptonen die jij hebt worden in het artikel beschreven als een bijna falende harddisk die je nog kunt recoveren met dat programma. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2005 [quote:6b7acfc3fc="Jonpibull"]Beste mensen, Ik heb sinds kort een nieuwe hardeschijf(maxtor 80GB) in mijn pc zitten, vanwege opstartproblemen met die oude schijf(westerndigital 60GB).Nu is het probleem dat de oude schijf soms wel wordt herkend en soms weer niet, de jumper van die nieuwe schijf heb ik op [u:6b7acfc3fc]master[/u:6b7acfc3fc] en die van die oude op [u:6b7acfc3fc]slave [/u:6b7acfc3fc]. nog een ander groter probleem is dat waneer ik mijn data wil overzetten ik de volgende meldingen krijg:1. kan het opgegeven bestand niet vinden controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven.(bij overzetten van kleine bestnd) en 2.kan het bestand niet kopieren.gegevensfout[cyclische redundatie contole] bij het overzetten van grote bestanden. Kan ik mijn data nog redden??? Weet iemand een oplossing hiervoor?? Alvast bedankt. Jon.[/quote:6b7acfc3fc] Harteliik dank voor deze snelle reactie. Waar kan ik het getdataback prog vinden, is er misschien een trial versie van beschikbaar??? waar kan ik die downloaden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2005 www.google.com + trefwoorden: getdataback + download = [url=http://www.download.com/GetDataBack-Data-Recovery/3000-2094_4-10294180.html]GeT Data back[/url] ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 [quote:afc0de7a18="evisu"]www.google.com + trefwoorden: getdataback + download = [url=http://www.download.com/GetDataBack-Data-Recovery/3000-2094_4-10294180.html]GeT Data back[/url] ;)[/quote:afc0de7a18] o.k. ik download hem nu en probeer nog te redden wat ik kan. thanx!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik vrees,dat die trailversie van GetDataBack wel aan zal geven [u:b84986793b]wat [/u:b84986793b] er gered kan worden,maar dat alleen een betaalde versie dat ook werkelijk zal doen. Probeer de nieuwste freeware versie van PC INSPECTOR™ File Recovery maar eens,ik las daar al goede ervaringen over. [url]http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik zoek zelf een programma dat ook op schijven kan die de bios niet herkent, iemand een idee??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2005 [quote:6fa8841ecd="sdk"]Ik zoek zelf een programma dat ook op schijven kan die de bios niet herkent, iemand een idee???[/quote:6fa8841ecd] o.k. jongens dank aan ieder die hierop heeft gereageerd, ik heb wel wat kunnen redden maar de schijf was al erg beschadigd. hartelijk dank iedereen!!!!!!!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen