Ga naar inhoud

Bestanden van de oude naar nieuwe schijf overzetten

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb sinds kort een nieuwe hardeschijf(maxtor 80GB) in mijn pc zitten, vanwege opstartproblemen met die oude schijf(westerndigital 60GB).Nu is het probleem dat de oude schijf soms wel wordt herkend en soms weer niet, de jumper van die nieuwe schijf heb ik op [u:8c4f7f29cc]master[/u:8c4f7f29cc] en die van die oude op [u:8c4f7f29cc]slave [/u:8c4f7f29cc]. nog een ander groter probleem is dat waneer ik mijn data wil overzetten ik de volgende meldingen krijg:1. kan het opgegeven bestand niet vinden controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven.(bij overzetten van kleine bestnd) en 2.kan het bestand niet kopieren.gegevensfout[cyclische redundatie contole] bij het overzetten van grote bestanden. Kan ik mijn data nog redden??? Weet iemand een oplossing hiervoor?? Alvast bedankt. Jon.
Link naar reactie
[quote:6b7acfc3fc="Jonpibull"]Beste mensen, Ik heb sinds kort een nieuwe hardeschijf(maxtor 80GB) in mijn pc zitten, vanwege opstartproblemen met die oude schijf(westerndigital 60GB).Nu is het probleem dat de oude schijf soms wel wordt herkend en soms weer niet, de jumper van die nieuwe schijf heb ik op [u:6b7acfc3fc]master[/u:6b7acfc3fc] en die van die oude op [u:6b7acfc3fc]slave [/u:6b7acfc3fc]. nog een ander groter probleem is dat waneer ik mijn data wil overzetten ik de volgende meldingen krijg:1. kan het opgegeven bestand niet vinden controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven.(bij overzetten van kleine bestnd) en 2.kan het bestand niet kopieren.gegevensfout[cyclische redundatie contole] bij het overzetten van grote bestanden. Kan ik mijn data nog redden??? Weet iemand een oplossing hiervoor?? Alvast bedankt. Jon.[/quote:6b7acfc3fc] Harteliik dank voor deze snelle reactie. Waar kan ik het getdataback prog vinden, is er misschien een trial versie van beschikbaar??? waar kan ik die downloaden?
Link naar reactie
Ik vrees,dat die trailversie van GetDataBack wel aan zal geven [u:b84986793b]wat [/u:b84986793b] er gered kan worden,maar dat alleen een betaalde versie dat ook werkelijk zal doen. Probeer de nieuwste freeware versie van PC INSPECTOR™ File Recovery maar eens,ik las daar al goede ervaringen over. [url]http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...