anoniem Geplaatst: 28 september 2005 Delen Geplaatst: 28 september 2005 Ik ben momenteel aan het kijken naar een nieuwe PC. Als ik bij nieuwe PC's kijk dan zie ik bij de geluidskaart vaak staan 'Sound on Board'. In mijn huidige PC heb ik een SB Live card met een 5.1 boxen systeem. Zonder dat ik er enorm veel verstand van heb, lijkt mij dit beter. Kan ik deze kaart uit mijn oude PC niet overzetten naar een eventuele nieuwe? Scheelt toch al gauw weer EUR 100,= op de aankoop prijs. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2005 dat kan je gewoon over zetten . dan wel in het bios de Sound on Board uit zetten . maar er zijn ook mobo's met Sound on Board die beter zijn dan een 5.1 live kaart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2005 Sterker nog, er zijn diverse moederborden met een SB live! onboard. Gewoon even uitproberen. Sommige oplossingen zullen beter zijn, andere slechter. Overigens is 100 euro wel veel, voor 50 euro heb je ook een audigy2 geluidskaart. Alleen de X-Fi kost 100 of meer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen