anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 Hallo, Ik heb nog een geheugen liggen van 128 MB PC 133 SDRAM. Nu heb ik al 2 kaartjes van 128 MB erin zitten, maar ik heb nog 2 sleuven over. Maar die sluiven zitten niet allemaal aan elkaar vast en zijn een blauwe kleur vanplaats zwart... Wat ik wou vragen, kan ik gewoon dat geheugen kaartje erbij doen, zodat ik meer geheugen heb? Ik heb nu ook PC 133 SDRAM, ouwe bak, maar er komt een nieuwe aan ;) MvG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 Wat voor moederbord is het? Merk + Type Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 In principe kun je het er gewoon bij prikken. Mocht het niet werken dan merk je dat snel genoeg wanneer je de computer aan zet. Voor de zekerheid zou ik de boel nog ff testen met Memtest... http://www.memtest86.com/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 Zal hem er morgen bijdoen... Jullie horen nog van mij, of het werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik vermoed dat die blauwe sloten DDR sloten zijn. Dan past het niet en kan je het ook maar beter niet proberen! Controleer dus of de nokjes overeen komen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen