anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 Ik wil binnenkort een nieuwe PC behuizing gaan kopen, en dan voor de verandering eens een met plexiglas, dan ga ik eens beginnen aan casemodding, er zijn echter een paar problemen, Hoe staat een wit loopwerk in een zilvere kast? (ik wil nmlk niet mijn loopwerk vervangen (aangezien dit nog prima werkt)) Stel ik zou een kast vinden zonder FD Drive, is het dan nog mogelijk met mijn mobo windows overnieuw te installeren, aangezien ik altijd een diskette met een ITE RAID driver nodig had hiervoor. (is het dus mogelijk dit vanaf CD te doen ofzo) PS deze PC draait op een IDE schijf die het nog goed doet dus SATA schijf kopen is geen oplossing. alvast bedankt Sander Monster Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 Er zijn ook wel kasten met losse paneeltjes, die VOOR de drive zitten. De lade drukt deze dan open. Of je neemt gewoon een kast met een deurtje voor de drives, die zijn er ook genoeg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 Je kan ze ook gewoon verfen.. Koop je voor een paar euro een spuitbus in de juiste kleur. Cheap, maar niet zo mooi als een frontje natuurlijk. Overigens vind ik wit in een zilvere kast niet schokkend ofzo. Dat alleen bij een witte drive in een zwarte kast.. En vice versa Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 ipv de floppy drive zou je een USB memory kunnen gebruiken. Check of je mobo het ook ondersteund (zal wel), controleer wel of hij kan booten vanaf een usb key. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 Wit in een grijze case vind ik persoonlijk minder mooi, ik ben dan ook voor zwart gegaan in mn grijze case. Over die floppy, als je hem nodig hebt en het past niet in de kast, dan kan je hem er altijd nog ff naast de kast los bij hangen. Zo vaak installeer je windows niet neem ik aan en anders heb je wel een image :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2005 [quote:d9cbc6dfd5="Comp-Freak"]Wit in een grijze case vind ik persoonlijk minder mooi, ik ben dan ook voor zwart gegaan in mn grijze case. Over die floppy, als je hem nodig hebt en het past niet in de kast, dan kan je hem er altijd nog ff naast de kast los bij hangen. Zo vaak installeer je windows niet neem ik aan en anders heb je wel een image :wink:[/quote:d9cbc6dfd5] werkt mijn FDD gewoon in een keer als ik hem in het juiste kanaal steekt?, hoef ik dan geen drivers oid te installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2005 [quote:0bc22978f9="Comp-Freak"]Wit in een grijze case vind ik persoonlijk minder mooi, ik ben dan ook voor zwart gegaan in mn grijze case. Over die floppy, als je hem nodig hebt en het past niet in de kast, dan kan je hem er altijd nog ff naast de kast los bij hangen. Zo vaak installeer je windows niet neem ik aan en anders heb je wel een image :wink:[/quote:0bc22978f9] jah maar toch moet het af en toe, en dan vind ik het erg veel gedoe om mijn behuizing te openen en te gaan zitten rotzooien met een FDD, maar die USB stick is wel een goede oplossing, waar kan ik zien of dat dat kan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen