Ga naar inhoud

ASUS P5GD1 met zonder FD drive

Aanbevolen berichten

Ik wil binnenkort een nieuwe PC behuizing gaan kopen, en dan voor de verandering eens een met plexiglas, dan ga ik eens beginnen aan casemodding, er zijn echter een paar problemen, Hoe staat een wit loopwerk in een zilvere kast? (ik wil nmlk niet mijn loopwerk vervangen (aangezien dit nog prima werkt)) Stel ik zou een kast vinden zonder FD Drive, is het dan nog mogelijk met mijn mobo windows overnieuw te installeren, aangezien ik altijd een diskette met een ITE RAID driver nodig had hiervoor. (is het dus mogelijk dit vanaf CD te doen ofzo) PS deze PC draait op een IDE schijf die het nog goed doet dus SATA schijf kopen is geen oplossing. alvast bedankt Sander Monster
Link naar reactie
[quote:d9cbc6dfd5="Comp-Freak"]Wit in een grijze case vind ik persoonlijk minder mooi, ik ben dan ook voor zwart gegaan in mn grijze case. Over die floppy, als je hem nodig hebt en het past niet in de kast, dan kan je hem er altijd nog ff naast de kast los bij hangen. Zo vaak installeer je windows niet neem ik aan en anders heb je wel een image :wink:[/quote:d9cbc6dfd5] werkt mijn FDD gewoon in een keer als ik hem in het juiste kanaal steekt?, hoef ik dan geen drivers oid te installeren?
Link naar reactie
[quote:0bc22978f9="Comp-Freak"]Wit in een grijze case vind ik persoonlijk minder mooi, ik ben dan ook voor zwart gegaan in mn grijze case. Over die floppy, als je hem nodig hebt en het past niet in de kast, dan kan je hem er altijd nog ff naast de kast los bij hangen. Zo vaak installeer je windows niet neem ik aan en anders heb je wel een image :wink:[/quote:0bc22978f9] jah maar toch moet het af en toe, en dan vind ik het erg veel gedoe om mijn behuizing te openen en te gaan zitten rotzooien met een FDD, maar die USB stick is wel een goede oplossing, waar kan ik zien of dat dat kan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...