anoniem Geplaatst: 25 augustus 2005 Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Ik probeer iets te printen en t enige wat ie produceert zijn van die rare tekentjes: [img:6f80e5e76d]http://members.lycos.nl/marienssite/piepzooi.jpg[/img:6f80e5e76d] al meer dan een kwartier, wat een papierverspilling :evil: Af en toe zet ik de printer maar weer even uit, maar niks lijkt te helpen, hoe krijg ik m weer goed? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Printer uitschakelen eventueel stekker eruit. Kijken of er nog printopdrachten in de queue staan. Eventueel verwijderen. Bij sommige printers kan je bij instellingen grafisch afdrukken aanzetten. (in sommige software programma's Acrobat Reader bijv. kan je het ook software matig aanzetten) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Idd, eerst alle opdrachten weg uit de afdrukwachtrij. Daarna kabels checken en drivers mss eens opnieuw installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 wachtrij was al tijden leeg. De stekker eruit heeft echter wonderen verricht. Dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 [quote:9cd76a6293="marientje"]wachtrij was al tijden leeg. [/quote:9cd76a6293]ja, maar de printerbuffer blijkbaar niet. (een printer heeft dus een eigen 'geheugen', 'buffer': je compu stuurt de printopdracht in deeltjes door naar je printer, je kan dus de printopdracht wissen, maar dan heeft je printer nog een aantal resterende gegevens die hij rustig door gaat printen. Wat je nu meemaakte is meestal het gevolg van een foute handeling bij/tijdens het printen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen